Flickorna På TV 2

Kommer hem helt desperat
har jobbat som fan
sätter på TV 2
sönderstressad av stan

Rapport med sport och väder
snart är dom där
En blick som får mig att falla
Ååh gud , jag tror jag är kär

Ååh, åh , åh ,åh ,åh
Flickorna på TV 2 åh ,åh ,åh,
Flickorna på TV 2 åh, åh, åh,
Det är ni som får jorden att gå runt

Mitt emellan två program
får dom en minut
Jag sitter i min soffa
mina läppar putar ut (he,he)

Jag låter mig förföras
jag frustar som en tjur
Och flickorna på TV 2
ni har gjort mig till ett djur

Ååh, åh , åh ,åh ,åh
Flickorna på TV 2 åh ,åh ,åh,
Flickorna på TV 2 åh, åh, åh,
Det är ni som får jorden att gå runt

[Instrumental]

Ååh, åh , åh ,åh ,åh
Flickorna på TV 2 åh ,åh ,åh,
Flickorna på TV 2 åh, åh, åh,
Det är ni som får jorden att gå runt

Tänk att få sätta på TV 2 åh ,åh ,åh
Tänk att få sätta på flickorna på TV 2 åh ,åh ,åh
Tänk att få sätta på TV 2 åh ,åh ,åh
Tänk att få sätta på flickorna på TV 2


... 웃 ...