Allt Som Jag Känner

Oooh oh oh aah
Allt det du söker kan någon ge dej ett svar
Allt det du önskar finns här om du stannar kvar
Ååh jag vill att du ska känna varje del av mej
Jag ger allt jag har
Ååh jag känner ännu rädslan att förlora dej
men om du stannar kvar Ååh

Allt som jag känner och allt jag förstår
Vindarna vänder drömmen består
Vi håller varandra när stormarna yr
Ååh finns här intill dej när morgonen gryr

Ååh Jag tar dina händer önskar att du ska förstå
Allt som jag känner det finns en tid för oss två
Ååh jag vill att du ska känna varje del av mej
Jag ger allt jag har
Ååh jag känner ännu rädslan att förlora dej
men om du stannar kvar Ååh

Allt som jag känner och allt jag förstår
Vindarna vänder drömmen består
Vi håller varandra när stormarna yr
Ååh finns här intill dej när morgonen gryr
Ååh Där drömmar blir till verklighet
där väntar jag på dig

[Instrumental]

Allt som jag känner och allt jag förstår
Vindarna vänder drömmen består
Vi håller varandra när stormarna yr
Ååh finns här intill dej när morgonen gryr
Ååh Allt som jag känner och allt jag förstår
Vindarna vänder drömmen består
(Ååh jag finns här intill dej)
finns här intill dej när morgonen gryr Ååh


... 웃 ...