Frågor och facit


1. The history book on the shelf, is always repeating itself
Waterloo, Abba

2. Då ska jag presentera mig som din Mister Medel-Svensson
Judy min vän, Tommy Körberg

3. Som jorden och månen vi dras till varann, men håll mig så hårt som du kan
Satellit, Ted Gärdestad

4. Och jag tror kärleken är på väg, med stora steg
Bra vibrationer, Kikki Danielsson

5. Ikväll är det party, jag flyttar in, så följ med mig hem på ostron och vin
World wide web, Nick Borgen

6. Jag ska älska dig tills hjärtat slutar slå, från det högsta berg till den djupaste av dalar ska jag gå
Sarek, Genom eld och vatten

7. Dansa salsa alla tillsammans, ta min hand och na-na-nanana
Pandang, Kuddkrig

8. Jag gör som jag vill och lite till, Du slår och bygger höga hinder mot sånt
Eva Dahlgren, Jag ger mig inte

9. Som att se när is blir till vågor på sjön, att hitta blommor som har växt under snön
Lena Philipsson, Om igen

10. Another day and I am done once more, I keep on working but don't know what for
Sebastian, When the night comes falling

11. SOS, hör du mig? Längtan gör mig galen
Högt över havet, Arja Saijonmaa

12. Nu när alla gator ligger tomma
Kärleken är evig, Lena Philipsson